Тематично-поурочне календарне планування з трудового навчання (5 клас)
2015-2016 навчальний рік
Блок 1. Технологія виготовлення виробів із фанери та ДВП
№ уроку
|
Тема
|
К-сть
годин
|
Дата
|
Корекція
|
1
|
Вступ
|
1
|
|
|
|
Основи матеріалознавства
|
|
|
|
2
|
Види конструкційних матеріалів. Фанера, ДВП
|
1
|
|
|
3
|
Властивості фанери та ДВП
|
1
|
|
|
4
|
Властивості фанери та ДВП
|
1
|
|
|
|
Технологія виготовлення виробів із фанери та ДВП
|
|
|
|
5
|
Процес розмічання заготовок
|
1
|
|
|
6
|
Процес пиляння фанери та ДВП
|
1
|
|
|
7
|
Процес пиляння фанери та ДВП
|
1
|
|
|
8
|
Процес пиляння фанери та ДВП
|
1
|
|
|
9
|
Процес пиляння фанери та ДВП
|
1
|
|
|
10
|
Процес пиляння фанери та ДВП
|
1
|
|
|
11
|
Процес пиляння фанери та ДВП
|
1
|
|
|
12
|
Процес пиляння фанери та ДВП
|
1
|
|
|
13
|
Прийоми свердління фанери та ДВП
|
1
|
|
|
14
|
Процес підготовки деталей виробу до оздоблення
|
1
|
|
|
15
|
Процес підготовки деталей виробу до оздоблення
|
1
|
|
|
16
|
Способи з’єднання деталей із фанери та ДВП
|
1
|
|
|
17
|
Оздоблення виробів із фанери та ДВП. Ознайомлення з професіями деревообробної промисловості
|
1
|
|
|
18
|
Оздоблення виробів із фанери та ДВП. Ознайомлення з професіями деревообробної промисловості
|
1
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
Основи техніки, технологій і проектування
|
|
|
|
19
|
Знаряддя праці, які використовують у побуті
|
1
|
|
|
20
|
Поняття про деталь. Способи отримання деталей
|
1
|
|
|
21
|
Основи проектної діяльності
|
1
|
|
|
22
|
Основи проектної діяльності
|
1
|
|
|
|
Технологія побутової діяльності
|
|
|
|
23
|
Безпечне користування побутовими електроприладами
|
1
|
|
|
24
|
Культура споживання їжі. Етикет за столом
|
1
|
|
|
25
|
Культура споживання їжі. Етикет за столом
|
1
|
|
|
26
|
Елементи грамоти споживача
|
1
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
Навчальний модуль: «Технологія виготовлення м’якої іграшки»
№ уроку
|
Тема
|
К-сть
годин
|
Дата
|
Корекція
|
27
|
М’яка іграшка як невід’ємний атрибут у побуті та мистецтві українців. Види м’яких іграшок.
|
1
|
|
|
28
|
Вибір теми проекту(виду м’якої іграшки для виготовлення). Обґрунтування вибору теми проекту.
|
1
|
|
|
29
|
Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення м’якої іграшки. М’якої
|
1
|
|
|
30
|
Вимоги до об’єкта проектування.
|
1
|
|
|
31
|
Планування роботи з виготовлення м’якої іграшки.
|
1
|
|
|
32
|
Планування роботи з виконання проекту. Робота з інформаційними джерелами.
|
1
|
|
|
33
|
Технологія виготовлення пласкої та об’ємної іграшки.
|
1
|
|
|
34
|
Узагальнення та систематизація знань.
|
1
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
35
|
Пошук подібних виробів. Визначення найкращих ознак у виробах — аналогах .
|
1
|
|
|
36
|
Технологія виготовлення помпонів та іграшок з них.
|
1
|
|
|
37
|
Створення графічного зображення м’якої іграшки та її оздоблення.
|
1
|
|
|
38
|
Добір та підготовка основних та доповнюючих матеріалів, інструментів для роботи.
|
1
|
|
|
39
|
Способи збільшення та зменшення малюнків.
|
1
|
|
|
40
|
Шаблони деталей іграшок. Розмічання за шаблоном.
|
1
|
|
|
41
|
Вирізування шаблонів.
|
1
|
|
|
42
|
Технологічна послідовність розкроювання виробу: підготовка тканини до розкроювання, обкрейдування деталей виробу, розкроювання .
|
1
|
|
|
43
|
Види з’єднувальних швів і способи з’єднання деталей. Виготовлення м’якої іграшки та її оздоблення.
|
1
|
|
|
44
|
Виготовлення м’якої іграшки та її оздоблення.
|
1
|
|
|
45
|
Виготовлення м’якої іграшки та її оздоблення.
|
1
|
|
|
46
|
Остаточна обробка виробу. Контроль якості виробу.
|
1
|
|
|
47
|
Розрахунок орієнтованої вартості витрачених матеріалів.
|
1
|
|
|
48
|
Підготовка виробів до презентації.
|
1
|
|
|
49
|
Презентація спроектованих та виготовлених м’яких іграшок. Оцінювання робіт.
|
1
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
Навчальний модуль: «Технологія виготовлення дерев’яної іграшки»
№ уроку
|
Тема
|
К-сть
годин
|
Дата
|
Корекція
|
50
|
Короткі відомості з історії виникнення української народної іграшки. Призначення, види та конструктивні особливості дерев’яної іграшки.
|
1
|
|
|
51
|
Обґрунтування вибору теми проекту.
|
1
|
|
|
52
|
Види конструкційних матеріалів, інструменти та пристосування для виготовлення дерев’яної іграшки.
|
1
|
|
|
53
|
Вимоги до іграшки яка проектується.
|
1
|
|
|
54
|
Технологія виготовлення дерев’яної іграшки.
|
1
|
|
|
55
|
Планування роботи з виконання проекту.
|
1
|
|
|
56
|
Робота з інформаційними джерелами. Пошук подібних виробів, визначення найкращих ознак у кожному зразку.
|
1
|
|
|
57
|
Створення графічного зображення виробу.
|
1
|
|
|
58
|
Послідовність виготовлення виробу. Добір матеріалів, інструментів пристосувань.
|
1
|
|
|
59
|
Виготовлення шаблонів деталей виробу.
|
1
|
|
|
60
|
Способи з’єднання деталей. Добір способу з’єднання деталей.
|
1
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
61
|
Виготовлення деталей виробу їх з’єднання.
|
1
|
|
|
62
|
Виготовлення деталей виробу їх з’єднання.
|
1
|
|
|
63
|
Виготовлення нескладної дерев’яної іграшки.
|
1
|
|
|
64
|
Види оздоблення дерев’яної іграшки. Оздоблення іграшки.
|
1
|
|
|
65
|
Оздоблення іграшки.
|
1
|
|
|
66
|
Контроль якості виробу.
|
1
|
|
|
67
|
Розрахунок орієнтованої вартості витрачених матеріалів.
|
1
|
|
|
68
|
Підготовка виробів до презентації.
|
1
|
|
|
69
|
Презентація спроектованих та виготовлених іграшок. Оцінювання робіт.
|
1
|
|
|
70
|
Урок узагальнення та систематизації знань.
|
1
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
Тематично-поурочне календарне планування з трудового навчання (7 клас)
2015-2016 навчальний рік
І семестр
Навчальний модуль «Технологія виготовлення виробів з деревини»
№ уроку
|
Тема
|
К-сть
годин
|
Дата
|
Корекція
|
|
Основи матеріалознавства
|
2
|
|
|
1
|
Види конструкційних матеріалів. Деревина
|
1
|
|
|
2
|
Властивості деревини. Добір матеріалу для виготовлення виробу
|
1
|
|
|
|
Технологія виготовлення виробів із деревини
|
10
|
|
|
3
|
Елементи графічної грамоти
|
1
|
|
|
4
|
Елементи графічної грамоти
|
1
|
|
|
5
|
Процес розмічання заготовки
|
1
|
|
|
6
|
Процес пиляння деревини
|
1
|
|
|
7
|
Процес стругання деревини
|
1
|
|
|
8
|
Процес стругання деревини
|
1
|
|
|
9
|
Урок узагальнення та систематизації знань
|
1
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
10
|
Процес розмічання шипового з’єднання
|
1
|
|
|
11
|
Процес виготовлення шипового з’єднання
|
1
|
|
|
12
|
Процес виготовлення шипового з’єднання
|
1
|
|
|
13
|
Підготовка до оздоблення та оздоблення виробу
|
1
|
|
|
|
Основи техніки, технологій і проектування
|
|
|
|
14
|
Сучасні методи обробки деревини
|
1
|
|
|
15
|
Основи проектної діяльності
|
1
|
|
|
|
Технологія побутової діяльності
|
|
|
|
16
|
Основи технології малярних робіт
|
1
|
|
|
17
|
Маркування споживчих товарів
|
1
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
Навчальний модуль «Технологія оздоблення виробів об’ємним різьбленням»
№ уроку
|
Тема
|
К-сть
годин
|
Дата
|
Корекція
|
18
|
Короткі історичні відомості про виникнення і застосування об’ємного різьблення. Види виробів, оздоблених об’ємним різьбленням
|
1
|
|
|
19
|
Особливості виготовлення виробів для об’ємної (рельєфної) різьби. Вимоги до матеріалу, застосування виробу
|
1
|
|
|
20
|
Матеріали, інструменти та пристосування для рельєфного різьблення
|
1
|
|
|
21
|
Способи перенесення малюнка (перетискування, з використанням шаблонів).
Технологія об’ємного різьблення
|
1
|
|
|
22
|
Вибір теми проекту (виробу для оздоблення об’ємним різьбленням) та його обґрунтування. Вимоги до оздоблення виробу. Визначення завдань для виконання проекту
|
1
|
|
|
23
|
Планування роботи з виконання проекту. Пошук моделей-аналогів, їх аналіз. Опис об’єкта проектування
|
1
|
|
|
24
|
Розробка орнаментальної композиції для оздоблення виробу
|
1
|
|
|
25
|
Технологія виконання оздоблення виробу об’ємним різьбленням
|
1
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
26
|
Послідовність оздоблення виробу об’ємним різьбленням
|
1
|
|
|
27
|
Виконання оздоблення виробу об’ємним різьбленням
|
1
|
|
|
28
|
Виконання оздоблення виробу об’ємним різьбленням
|
1
|
|
|
29
|
Виконання оздоблення виробу об’ємним різьбленням
|
1
|
|
|
30
|
Виконання оздоблення виробу об’ємним різьбленням
|
1
|
|
|
31
|
Виконання оздоблення виробу об’ємним різьбленням
|
1
|
|
|
32
|
Виконання оздоблення виробу об’ємним різьбленням
|
1
|
|
|
33
|
Опорядження виробу (олією)
|
1
|
|
|
34
|
Контроль якості виробу. Розрахунок вартості витрачених матеріалів
|
1
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
35
|
Урок узагальнення та систематизації знань.
|
1
|
|
|
Т
|