Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 13.05.2024, 15:36

МАР'ЯНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
І-ІІ СТУПЕНІВ

Меню сайту
    Категорії розділу
    Ярмарка педідей [6]
    Фізики [3]
    Географії [5]
    Трудового навчання та креслення [6]
    Інформатики [7]
    Математики [3]
    Біології [2]
    Хімії [1]
    Історії та правознавчтва [3]
    Німецька мова [1]
    Світова література [1]
    Українська мова та література [5]
    Охорона праці [7]
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Годинник
    Дата

    Каталог файлів

    Головна » Файли » На допомогу вчителю » Хімії

    Календарне планування з хімії 8 клас
    [ Викачати з сервера (35.5 Kb) ] 25.09.2015, 08:45

    8 клас

    (2 год на тиждень, разом 70 год, із них 10 год — резервний час)

    Зміст навчального матеріалу

    Датад.з

    1

    Вступний інструктаж з ТБ під час занять з хімії. Найважливіші поняття хімії. Повторення основних питань курсу хімії 7класу (2 год).

    Інструкція з Т.Б.№1.

     

     

    2

    Найважливіші поняття хімії.

     

     

    3

    Тема 1.Кількістьречовини.

    Розрахункизахімічнимиформулами (8 год).

    Кількість речовини. Моль — одиниця кількості речовини.ЧислоАвогадро.

    Розрахункові задачі: 1. Обчислення числа атомів (молекул) у певній кількості речовини.

     

     

    4

    Молярна маса.

    Розрахункові задачі: 2. Обчислення за хімічною формулою молярної маси, маси і кількості речовини.

     

     

    5

    Розрахункові задачі: 2. Обчислення за хімічною формулою молярної маси,  маси і кількості речовини.

     

     

    6

    Молярний об’єм газів.

    Розрахункові задачі: 3. Обчислення об’єму газу за нормальних умов.

     

     

    7

    Відносна густина газів.

    Розрахункові задачі: 4. Обчислення відносної густини газів.

     

     

    8

    Розрахунки за хімічними формулами.

     

     

    9

    Розрахунки за хімічними формулами.

     

     

    10

    ПІДСУМКОВИЙ УРОК.

    Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.

     

     

    11

    Тема 2.Основнікласинеорганічнихсполук (25 год).

    Т.2.1. Оксиди, кислоти (11 год+ 1год).

    Поняття про основні класи неорганічних сполук.

     

     

    12

    Оксиди, їх склад, назви.

    Демонстрація 1.  Зразки оксидів.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 10.

     

     

    13

    Фізичні та хімічні властивості оксидів: взаємодія з водою, кислотами, взаємодія з лугами ,іншими оксидами.

    Демонстрація 2.  Взаємодія кислотних і основних оксидів із водою. Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.

     

     

    14

    Класифiкація оксидів. Оксиди в природі. Використання оксидів.

     

     

    15

    Розрахункові задачі: 5. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

     

     

    16

    Кислоти,їх склад, назви. Класифiкація кислот.

    Демонстрація 3. Зразки кислот.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10.

     

     

    17

    Фізичні та хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з основними оксидами та основами, взаємодія з металами. Поняття про ряд активності металів. Реакції заміщення. Взаємодія з солями. Реакції обміну.

    Демонстрація 4. Хімічні властивості кислот.

    Лабораторний дослід №1 Дія розчинів кислот на індикатори.

    Лабораторний дослід №2  Взаємодія хлоридної кислоти з металами.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.

     

     

    18

    Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

     

     

    19

    Хімічні властивості кислот. Хлоридна кислота.

    Демонстрація 5. Добування хлоридної кислоти і досліди з нею.Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.

     

     

    20

    Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

     

     

    21

    Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

     

     

    22

    ПІДСУМКОВИЙ УРОК.

    Проміжне оцінювання й коригування знань учнів.

     

     

    23

    Тема 2.2. Основи, солі (14 год + 6 год).

    Основи, їх склад, назви. Фізичні властивості основ. Класифікація основ.

    Демонстрація 6. Зразки основ.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 7, 8, 10.

     

     

    24

    Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями. Реакція нейтралізації.

    Демонстрація 7. Хімічні властивості основ.

    Лабораторний дослід №3. Дія розчинів лугів на індикатори.

    №4. Взаємодія розчинів лугів із кислотами.

    5.  Взаємодія нерозчинних основ з кислотами.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 7, 8, 10, 12.

     

     

    25

    Розкладання нерозчинних основ під час нагрiвання.

    Лабораторний дослід

    №6. Розкладання нерозчинних основ під час нагрівання.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.

     

     

    26

    Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

     

     

    27

    Поняття про амфотерні гідроксиди.

    Заходи безпеки під час роботи з лугами.

    Використання основ. 

    Демонстрація 8. Доведення амфотерності цинк гідроксиду.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.

     

     

    28

    Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

     

     

    29

    Солі (середні), їх склад, назви.

    Фізичні властивості середніх солей.

    Демонстрація 9. Зразки солей.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 10.

     

     

    30

    Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, лугами, з кислотами та з іншими солями.

    Демонстрація 10. Хімічні властивості солей.

    Лабораторний дослід 7. Взаємодія солей із металами. 

    №8. Взаємодія солей із лугами в розчині.

    Лабораторний дослід №9. Реакція обміну між солями в розчині.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.

     

     

    31

    Поширення солей у природі та їхнє практичне значення.

     

     

    32

    ПІДСУМКОВИЙ УРОК.

    Проміжне оцінювання й коригування знань учнів.

     

     

    33

    Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

     

     

    34

    Практична робота №1.

    Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.

     

     

    35

    Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук.

    Демонстрація

    11. Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження утвореного розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу крізь розчин.

    12. Спалювання фосфору, розчинення добутого фосфор (V) оксиду у воді, дослідження розчину індикатором і нейтралізація його лугом.
    Лабораторний дослід №10. Розв’язування експериментальних задач.Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.

     

     

    36

    Семінарське заняття (розв’язок завдань).

     

     

    37

    Загальні способи добування оксидів, кислот, основ, солей.

     

     

    38

    Загальні способи добування оксидів, кислот, основ, солей.

    Значення експериментального методу в хімії.

     

     

    39

    Семінарське заняття (розв’язок завдань).

     

     

    40

    Практична робота №2. Розв’язування експериментальних задач.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.

     

     

    41

    Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

     

     

    42

    ПІДСУМКОВИЙ УРОК.

    Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.

    КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1

     

     

     

    43

    Тема 3. Періодичний закон і перiодична система хiмічних елементів Д. І. Менделєєва. Будова атома (15 год).

    Історичні відомості про спроби класифiкаціїхiмічних елементів.

     

     

    44

    Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.

     

     

    45

    Періодичний закон та періодична система хімічних елементівД. І. Менделєєва.

    Демонстрація 14. Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва (довга і коротка форми).

    Інструкція з Т.Б. №1, 6.

     

     

    46

    Будова атома: ядро і електронна оболонка. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число.

     

     

    47

    Ізотопи (стабільні та радіоактивні).

     

     

    48

    Будова електронних оболонок атомів хiмічних елементів.

    Енергетичні рівні та підрівні.

     

     

    49

    Семінарське заняття (розв’язок завдань).

     

     

    50

    Поняття про радіус атома,явище електронегативності.

     

     

    51

    Структура періодичної системи.

     

     

    52

    Взаємозв’язок між розмiщенням елементів у перiодичній системі та властивостями хімічних елементів, простих речовин, сполук елементів з Гідрогеном та Оксигеном.

    Демонстрація 13.Взаємодія натрію, кальцію, магнію з водою.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 7, 8, 10, 12.

     

     

    53

    Взаємозв’язок між розмiщенням елементів у перiодичній системі та властивостями хімічних елементів, простих речовин, сполук елементів з Гідрогеном та Оксигеном.

    Лабораторний дослід №11. Дослідження характеру гідратів оксидів Натрію, Алюмінію, Сульфуру(VІ).

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.

     

     

    54

    Характеристика хiмічних елементів малих періодів за їх місцем у періодичній системі та будовою атома.

     

     

    55

    Семінарське заняття (розв’язок завдань).

     

     

    56

    Значення періодичного закону.

    Життя і наукова дiяльністьД. І. Менделєєва.

     

     

    57

    Семінарське заняття (розв’язок завдань).

     

     

    58

    ПІДСУМКОВИЙ УРОК.

    Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.

     

     

    59

    Тема 4. Хімічний зв’язок і будова речовини (10 год).

    Електронна природа хiмічного зв’язку.

     

     

     

    60

    Ковалентний зв’язок, його види — полярний і неполярний. Утворення ковалентного полярного та неполярного зв’язку.

     

     

    61

    Електронні формули молекул речовин.

     

     

    62

    Йонний зв’язок.

     

     

    63

    Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.

    Демонстрація 15. Моделі кристалічних ґраток різних типів.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 10.

     

     

    64

    Залежність фiзичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток.

    Демонстрація 16. Фізичні властивості речовин із різним типом кристалічної ґратки.

    Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 10.

     

     

    65

    Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення атома елемента за хімічною формулою сполуки.

     

     

    66

    Семінарське заняття (розв’язок завдань).

     

     

    67

    Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення атомів елементів.

     

     

    68

    ПІДСУМКОВИЙ УРОК. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2

     

     

    69

    Підсумковий урок

     

     

     

    Категорія: Хімії | Додав: witya
    Переглядів: 393 | Завантажень: 163 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Вхід на сайт
    Пошук
    Погода
    Календар
    Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • by Sobchuk © 2024 Instagram: @sobchuk_photo
    uCoz