Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 12.05.2024, 00:28

МАР'ЯНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
І-ІІ СТУПЕНІВ

Меню сайту
    Категорії розділу
    Ярмарка педідей [6]
    Фізики [3]
    Географії [5]
    Трудового навчання та креслення [6]
    Інформатики [7]
    Математики [3]
    Біології [2]
    Хімії [1]
    Історії та правознавчтва [3]
    Німецька мова [1]
    Світова література [1]
    Українська мова та література [5]
    Охорона праці [7]
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Годинник
    Дата

    Каталог файлів

    Головна » Файли » На допомогу вчителю » Історії та правознавчтва

    Всесвітня історія - Методичні рекомендації 2015-2016 н.р.
    [ Викачати з сервера (61.0 Kb) ] 25.09.2015, 09:24

    МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

    від 10.08.2015 №1/9-380

    Управління  (департаменти) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій

    Інститути післядипломної педагогічної освіти

    Загальноосвітні навчальні заклади

    Щодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

    Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо використання навчальної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах при вивченні предметів інваріантної складової навчального плану у 4 та 7 класах 2015/2016 навчального року.

    Просимо довести їх до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів.

    Заступник Міністра                                                                  П. Полянський

    Бєскова, 481-32-01

     

    Всесвітня історія

    До навчальної програми для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів із всесвітньої історії на 2015-2016 навчальний рік було внесено ряд змін, що  вимагають критичного підходу, певної трансформації матеріалу порівняно з підручниками, виданими в 2007 році.

    Навчальна програма для учнів 7 класу передбачає практичні заняття, яких не було в попередній програмі. Теоретичний матеріал до кожного з цих занять наявний у підручниках, виданих у 2007 році, що дозволяє ознайомитися з ключовими датами, особистостями, причинами, наслідкам та перебігом подій, специфічними історичними явищами та термінами. Практичні заняття мають на меті сприяти розвиткові в учнях 7-х класів аналітичного мислення, мовних навичок, злагодженої колективної роботи, вміння працювати з ілюстраціями, історичними картками та документами. Радимо вчителям проводити ці заняття у формі широкої дискусії, роботи в парах, малих групах тощо. Доцільним є використання учнями та вчителями додаткових джерел інформації: художньої літератури, Інтернет-сайтів тощо.

    Запитання та завдання, подані в кінці кожного параграфа підручників 2007 р., дозволяють здійснити перевірку та актуалізацію знань і виконати державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів. Також рекомендуємо вчителям під час проведення занять звернути уваги на українознавчий аспект матеріалу, недостатньо розкритий у нині діючих підручниках.

    Суттєвого перегляду вимагає зміст та порядок подачі теоретичного матеріалу в підручнику, що не завжди збігається з вимогами чинної програми. Наводимо відповідність тем:

    Навчальна програма 2015-2016 н. р.

    Підручники, видані в 2007 р.

    Розділ І. Візантійська імперія. Арабський халіфат

    Розділ 3. Візантія. Арабський світ

    Розділ ІІ.

    Розділ 1.

    — Зв’язок людини і природи. Рух населення.

    — § 1 «Народження середньовічної Європи» та 2 «Людина та її довкілля».

    — Три стани середньовічного суспільства

    — § 4 Суспільство і держава.

    — Християнізація Європи. Християнська церква раннього Середньовіччя.

    — Розділ 2, § 6. Католицька церква в V – XIII ст.

    Практичне заняття «Замок. Рицарські традиції. Життя селян»

    — Розділ 1, §§ 2, 4 «Замок та його мешканці»; § 4, пункти 3 «Світські феодали» та 4 «Трудівники-селяни».

    Розділ ІІІ.

     

    — Походи вікінгів та їх завоювання

    — Розділ 4, § 10 «Народи і країни Скандинавії»

    — Хрестові походи

    — Розділ 2, § 7 «Вершина могутності і занепад папства»

    — Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій.

    — Розділ 1, § 4 «Суспільство і держава»; відомості про станово-представницькі органи окремих європейських держав містяться в окремих параграфах підручника відповідно до країни.

    — Італійські торговельні республіки. Реконкіста. Утворення королівства Іспанія.

    — Розділ 4, § 14 «Розмаїття Середземноморського світу».

    Розділ IV.

     

    — Наукові і технічні досягнення.

    — Розділ 5, §15 «Знання і освіта»; Розділ 1, § 3, пункт 1 «Успіхи техніки».

    — Книгодрукування

    — § 16, пункт 3 «Диво книгодрукування».

    — Християнська церква в ХІ – ХV cт.

    — Розділ 2, § 6-7

    Практичне заняття: «Середньовічні школи та університети. Життя середньовічного студента».

    — Розділ 5, § 15, пункт 3-4

    — Архітектура і мистецтво.

    — § 15, пункт 1 «Біля витоків середньовічної культури» ; § 16, пункти 1-2, 4.

    — Раннє Відродження й гуманізм.

    — § 16, пункт 5.

    Розділ V.

     

    Практичне заняття: «Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій».

    Розділ 6, §17, пункт 1 «Від Великої Моравії до чеського королівства»

    Розділ VI.

     

    Османська імперія.

    Розділ 6, §20 «Турецька держава: через загарбання до імперії»

    Зазначимо, що матеріали, розміщені в підручниках 2007 року видання, є ширшими за обсягом та наповненістю, ніж того вимагає навчальна програма, що буде впроваджуватися в 2015-2016 навчальному році (зокрема, тема повсякденного життя Західної Європи, Північно-Східної Русі та Московської держави). Рекомендуємо здійснювати підготовку та перевірку знань учнів відповідно до вимог чинної програми. Наводимо теми, виклад яких відсутній у підручниках:

    Повторення. Місце історії Стародавнього світу в історії людства. Рекомендуємо провести бесіду та обговорення матеріалу зі всесвітньої історії, вивченого в 6 класі;

    Велике князівство Литовське. Тема детально вивчається в курсі історії України в 7 класі, потребує короткого розгляду в контексті європейської історії доби Середньовіччя.

    Таким чином, з урахуванням вищевикладених рекомендацій підручники авторів Подаляк Н. Г. та Ліхтея І.М. «Історія Середніх віків», що вийшли друком в 2007 році, можуть використовуватися вчителями та учнями 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2015-2016 навчальному році відповідно до вимог чинної навчальної програми.

     

    Категорія: Історії та правознавчтва | Додав: witya
    Переглядів: 239 | Завантажень: 107 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Вхід на сайт
    Пошук
    Погода
    Календар
    Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • by Sobchuk © 2024 Instagram: @sobchuk_photo
    uCoz