№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Д/з
|
|
|
Вступ. ЩО ТАКЕ ЖИТТЯ ТА ЯК ЙОГО ДОСЛІДЖУЮТЬ
|
|
1
|
|
§ 1. Ознакижиття............................................................................................. 4
|
|
2
|
|
§ 2. Різноманітністьжиття............................................................................... 6
|
|
3
|
|
§ 3. Основнірозділибіології........................................................................... 8
|
|
4
|
|
§ 4. Науковий метод убіології...................................................................... 11
|
|
Тема 1. КЛІТИНА
|
5
|
|
§ 5. Мікроскоп та дослідженняклітини: екскурс в історію....................... 14
|
|
6
|
|
§ 6. Будова мікроскопа................................................................................. 18
|
|
7
|
|
§ 7. Будова клітини....................................................................................... 22
|
|
8
|
|
§ 8. Спільніознакирослинної і тваринноїклітин........................................ 26
|
|
9
|
|
§ 9. Відмінні риси будови рослинної і тваринної клітин........................ ЗО
|
|
10
|
|
§ 10. Поділклітин.......................................................................................... 34
|
|
11
|
|
Практична робота 1. Будова світловогомікроскопа та робота з ним………………………………………………………………..39
|
|
12
|
|
Практична робота 2.Виготовленнямікропрепаратівшкіркилускицибулі та розгляд и за допомогоюоптичногомікроскопа 41
|
|
13
|
|
Підготовка до контрольної роботи
|
|
14
|
|
Контрольна робота №1
|
|
Тема 2. ОДНОКЛІТИННІ ОРГАНІЗМИ.
ПЕРЕХІД ДО БАГАТОКЛІТИННОСТІ
|
15
|
|
§11.Бактерії — найменшіодноклітинніорганізми.................................... 48
|
|
16
|
|
§ 12. Шкідливібактерії.................................................................................. 52
|
|
17
|
|
§ 13. Кориснібактерії.................................................................................... 56
|
|
18
|
|
§ 14. Різноманітність та значеннябактерій у природі................................ 58
|
|
19
|
|
§ 15. Одноклітинніеукаріоти....................................................................... 64
|
|
20
|
|
§ 16. Твариноподібніодноклітинніорганізми............................................. 68
|
|
21
|
|
§ 17. Одноклітинніводорості....................................................................... 74
|
|
22
|
|
§ 18. Губка — багатоклітиннийорганізм, що походитьвідодноклітиннихтвариноподібнихорганізмів 80
|
|
23
|
|
§ 19. Багатоклітинніводорості: ульва, хара................................................ 83
|
|
24
|
|
Контрольна робота №2
|
|
Тема 3. КВІТКОВА РОСЛИНА
|
24
|
|
§ 20. Будова молодоїрослини.".................................................................... 90
|
|
26
|
|
§ 21. Основніпроцесижиттєдіяльностіквітковоїрослини......................... 92
|
|
27
|
|
§ 22. Тканинирослин.................................................................................... 97
|
|
28
|
|
§ 23. Основнігрупипостійних тканин у рослин...................................... 100
|
|
29
|
|
§ 24. Будова і функціїкореня...................................................................... 103
|
|
30
|
|
§ 25. Кореневісистеми. Видозміникореня................................................ 108
|
|
31
|
|
§ 26. Будова та функції пагона.................................................................. 113
|
|
32
|
|
§ 27. Стебло — осьова частина пагона ....-.' 117
|
|
33
|
|
§ 28. Листок — бічний орган пагона 123
|
|
34
|
|
§ 29. Внутрішнябудова листка................................................................... 128
|
|
35
|
|
§ ЗО. Видозміни пагона та йогочастин.................................................... 133
|
|
36
|
|
§ 31. Вегетативнерозмноженнярослин..................................................... 138
|
|
37
|
|
§32. Квітка................................................................................................... 143
|
|
38
|
|
§ 33. Запилення і запліднення у квітковихрослин.................................. 148
|
|
39
|
|
§ 34. Суцвіття.............................................................................................. 153
|
|
40
|
|
§ 35. Насінина............................................................................................. 157
|
|
41
|
|
§36. Плід...................................................................................................... 159
|
|
42
|
|
§ 37. Рухирослин......................................................................................... 164
|
|
Контрольна робота №3
|
43
|
|
Тема 4. РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИН
|
|
44
|
|
§ 38. Різноманітністьводоростей............................................................... 170
|
|
45
|
|
§39. Мохи..................................................................................................... 173
|
|
46
|
|
§ 40. Плауни і хвощі................................................................................... 177
|
|
47
|
|
§ 41. Папороті.............................................................................................. 181
|
|
48
|
|
§42. Голонасінні.......................................................................................... 186
|
|
49
|
|
§ 43. Покритонасінні. Дводольні та однодольніпокритонасінні........... 191
|
|
50
|
|
§ 44. Принципибіологічної систематики і різноманітністьпокритонасінних 193
|
|
51
|
|
§ 45. Екологічнігрупи і життєвіформирослин......................................... 196
|
|
52
|
|
§ 46. Рослинніугруповання........................................................................ 203
|
|
53
|
|
Практична робота 3.Порівняннябудовимохів, папоротей
|
|
54
|
|
та покритонасінних (квіткових) рослин.................................................. 209
|
|
55
|
|
Практична робота 4.Визначеннявидівкімнатнихрослин,
|
|
56
|
|
придатних для вирощування в певнихумовах........................................ 210
|
|
57
|
|
Підіб'ємопідсумки...................................................................................... 211
Самостійна робота по темі
|
|
Тема 5. ГРИБИ
|
58
|
|
§ 47. Поняття про гриби та особливостіїхживлення............................... 214
|
|
59
|
|
§ 48. Особливостібудовигрибів: грибниця, плодоветіло.Розмноження (на прикладіпечериці) 218
|
|
61
|
|
§ 49. Макроскопічнігриби: особливостіживлення та роль у природі... 221
|
|
62
|
|
§ 50. Отруйнігриби..................................................................................... 226
|
|
63
|
|
§ 51. Грибинеїстівні та їстівні.................................................................... 231
|
|
64
|
|
§ 52. Мікроскопічні гриби: дріжджі та цвілеві гриби............................. 234
|
|
65
|
|
§ 53. Мікроскопічнігриби, щовикликаютьхворобирослин.................... 239
|
|
66
|
|
§ 54. Лишайники......................................................................................... 242
|
|
67
|
|
Практична робота 5.Розпізнаванняїстівних та отруйнихгрибівсвоєїмісцевості 247
|
|
68
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
69
|
|
Контрольна робота №4
|
|
70
|
|
Узагальнення матеріалу. Повторення термінології
|
|